Vil du begynne å legge ut mer på LinkedIn, men er usikker på hva du skal legge ut? La deg inspirere; her er våre 30 beste tips til innhold i sosiale medier.

Sørg for at noen av innleggene dine er utformet for å bare komme i kontakt med publikummet ditt. Ikke alt du legger ut på sosiale medier trenger for å generere potensielle kunder.
Ofte er innholdet som resonerer mest med dine kunder og ansatte, de innleggene hvor du viser din mykere side. Inkluder innlegg som fremhever samfunnstjenesten din, pro-bono/frivillige initiativer, samt viser frem dine ansatte og bedriftskultur.
Det neste trinnet er å velge hvilke emner som interesserer deg, definere kjerneområdene som stemmer overens med merkevaren din og virksomheten din, og deretter skissere og utforme en bank med innlegg ut fra dette. Disse bør du videre legge inn i innholdskalenderen din, for å skaffe deg oversikt over dine kommende publikasjoner.
Prøv å ikke legge ut om suksessene dine for ofte (spesielt på en skrytende måte som «Jeg er beæret og ydmyk over å bli utnevnt til superadvokater for 400. gang …») da dette ikke er klientsentrert.
Utform heller innleggene slik at de fremmer den unike verdien du kan tilføre potensielle kunder gjennom nettverket ditt. Å vise, kontra å fortelle, er alltid den bedre måten å engasjere følgerne dine og bygge din personlige merkevare.
Gi praktiske råd, skriv i korte avsnitt og fortell historier fra ditt eget liv når du kan.
Viktigst av alt, vær hjelpsom og relaterbar. Vær DEG!